sreda, 9. januar 2008

Razstava foto "oldijev"


"Slučajno" sem zajadral v večji celjski nakupovalni center in "slučajno" imel zraven aparat, ker sem nekaj slikal pred tem. No, razstava je dobra, kar se tiče aparatov, samo:

-ni na pravem mestu (nespoštljivo do zbiratelja/ev in nas, ki imamo radi take "mašince")
-ne piše nikjer kdo razstavlja; piše le datum od kdaj do kdaj traja
-in NE FOTOGRAFIRAJ !!!! -> opazil šele naknadno, ni mi jasno zakaj ne smeš slikat????
-ni Nikonov

Ne vem kaj naj rečem. Če nisi dogovorjen za slikanje v mega centrih pol pač ne smeš. Zastopim, da ne slikaš objekta ali kaj imajo na policah, ne zastopim pa, da slikam nekaj kar ljudi/mimogredoče, sploh ne zanima. Dva sva stala pri vitrinah in si ogledovala aparate. Na žalost nisem poslikal vseh vitrin temveč le tri ali štiri, ker mi je varnostnik prepovedal fotografiranje. Za vnaprej vem! B.t.w. pa so lahko veseli, če se sploh kaj poslika, saj je za mega centre samoumevno, da ni potrebno oglaševanje takih zadev, ker kupci sami pridejo vanj in stvar pogledajo. Kaj pa za mene, ko pač nisem tipičen primer obiskovalca megacentrov?
Na koncu bi takšna razstava bila super v kakšni galeriji ali bolje urejenem razstavnem prostoru, kjer si lahko v miru ogledaš zadevo, ne pa, da ti teta s kruhom za vratom nehote kriči za svojim sinčkom, ki je napravi to ali ono neumnost.















foto snajper

7 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

photo sniper je hud:D

Če pa ni blo nikonov pol pa...

Benjamin pravi ...

Sem tudi jaz šel pogledat tole razstavo. Tako bolj s strahom sem pogledoval okoli ali me kje gleda kak varnostnik in kje je kak zasilni izhod....
Ne, sej drugače je kr v redi razstavljen, sicer res ni nič poimenovano in označeno (tudi Canon aparati so smo trije in en objektiv). Tal da, če je kdo že tam naj gre pogledat, drugače pa ni tja.
Kar si pa fotk naredil, si pa dobre kote za slikanje skozi Verino izbral, ker je tam resnično slaba svetloba.

LP

Anonimni pravi ...

Tudi midva z Matjažem sva si prejšnji dan ogledovala stare "mrcine" hehe. Zanimiva razstava, ki bi vsekakor bolj zaživela v kakšni galeriji ali kakšnem manj "skomercializiranem" prostoru. Motilo me je tudi, da res nikjer ni podatkov o zbirateljih...

Da pa ne dovolijo fotografirat...hja, pač imajo svojo zgrešeno politiko. A so mislili, da si načrtoval rop? ;)
Še čudno, da ne merijo dolžine časa zadrževanja v bližini razstave :), ker če predolgo tam stojiš in gledaš...ja, ja, nikoli se ne ve :D
Drugič jim povej, da jih boš v "cajtnge" dal hehe

Matjaž Očko pravi ...

zakaj pa nisi omenil, da si z lokalnega časopisa in moraš zadevo poslikat?
no, jaz sem že tudi imel težave tam, ko smo imeli foto shooting na strehi City centra... ampak smo se na upravi dogovorili v eni minuti in lahko v miru nadaljevali :)

crt pravi ...

matjaž: sem rekel pa še izkaznico pokazal! hehe

Ja, treba se je zmenit! ghehe
Včeraj spet šel v City zarad nakupovanja "fas'nge" pa so že dal objavo čigava je razstava!

Gligorij pravi ...

Sem se včeraj malce mimo prišetal...zanimivo je, ja. Posebej za nas newcomerje, ki smo fotografijo začeli spoznavati šele pred kratkim.

Anonimni pravi ...

Z varnostniki je (skoraj) vedno problem! Je pa tudi res, da je na vhodih v te šoping centre nalepka za prepovedano fotografiranje ;-)

Lp marko