četrtek, 24. januar 2008

Portorož


Portorož, moj Portorož

V modrini nad zalivom, skupaj sva odkrila sonca rojstni kraj ...
in v noci tam nad Seco svetil je za naju lunin prvi mlaj.
Cez Beli Križ do morja, burja je hitela na svoj prvi ples.
Ljubezen prvic sva užila, skrita v senci dveh cipres.

Portorož, moj Portorož, za naju bil, ... si srece dom
Portorož, moj Portorož, pozabil te, ... nikdar ne bom

Zašlo je prvo sonce, luna se je skrila, veter je zaspal.
Zdaj dalec si in mislim, da je izgubljeno vse, kar sem ti dal.
A glej, že prvo jutro, novega poletja naju prerodi.
Ljubezen znova se prebuja, vzhaja s soncem, ki slavi.

Portorož, moj Portorož, za naju bil, si srece dom
Portorož, moj Portorož, pozabil te, nikdar ne bom ...

Izvajalec: Janko Ropret






solno skladišče...


Ladja, natovorjena s soljo pred skladiščem v Portorožu


pretovarjanje na...


..."pre-slan" tekoči trak

3 komentarji:

Žiga Gričnik pravi ...

Tvoja izpoved oz. pesnitev?

crt pravi ...

žiga: ne, to pesem poje Janko Ropret. Ker sem bil v Portorožu, sem dal neki na to temo gor.

Žiga Gričnik pravi ...

Lepo sovpada s fotografijami!