torek, 21. avgust 2007

Slano - oljčno - sladek konec

Nadaljeval s/z...
Krožnik je vsaj za mene ali
prevelik ali manjka druga polovica.

...

Vanilijev sladoled z bučnim oljem. Hm...

Končal ob kofetku in piškotu.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zdaj pa samo reči, da si to sam pojedu. Če si, naj ti bo slabo :D :D

crt pravi ...

heheehehehhehe:)
Če čes ne razumem je mešanje okusov, ki pa sploh ne gredo skupaj!!!
Predvsem mislim, na sladoled z bučnim oljem!!! Jao

Spela pravi ...

Izgleda slastno :) Samo tisto mučno olje pa tudi meni ne gre v glavo.
In kdo je vse to pojedel? ;)

crt pravi ...

špela: Misliš bučno, ane?
Vsega nisem. Izbral sem si prvo jed. Srnjad - BAMBIJA!
druga sem pa špikal.

Anonimni pravi ...

Sicer sem enkrat jedel goveji zrezek v omaki iz čokolade, ali pa recimo špinačno-brokolijeva juha z jagodami ?!

Za čuda je blo njami.