sobota, 25. avgust 2007

Mucek Poko

Jadranka Juras in še kdo, bi bil vesel, češ, da so dobri tisti ljudje , ki imajo radi živali. No, ja... o.k. Tudi prav!
K moji stari mami se je zatekel mucek.
Še kot mladič; in mi smo ga sprejeli kot siroto. Sedaj se mu ne godi slabo.
Ravno nasprotno!! Razvajen je postal.

Moj oče (navdušen nad mačkami) mu je nakupil en komplet(zaboj konzervic) mačje hrane z različnimi okusi in da ne govorim o kar nekaj tetrapakih mleka, ki so rezervirani samo zanj..."Pusti to mleko! To je za Pakota!", se sliši očetov glas medtem, ko iščeš zadnje kapljice mleka za svojo kavico z mlekom.

Postal je malo bolj debel, velik, mehak,.. mačkon in pol.
In kot vsakič, ko se dobro nasiti, je pripravljen na poležavanje in na fotoseanso.

Naš dragi Pako!!

















8 komentarjev:

Spela pravi ...

UU...kaka je lep, pa še fotogeničen po vrhu vsega. Naša Taisha je totalno nefotogenična in znorim preden dobim kako njeno normalno fotko. Bom pokazala v prihodnosti ;)

Anonimni pravi ...

Fajn mačkon hehe. Hecno tudi sam sem ravno včeraj objavil fotko svojega.

P.S. mam novo stran, če se ti da, v blogroli popravi link na http://www.peterbernik.com (ubistvu samo blogspot zbrišeš ven), ker ti bo potem direkt linkalo na mojo stran, tako pa gre najprej na staro, potem se redirecta...

LP

RokoR pravi ...

hehe obožujem mačke:)

uros pravi ...

seos črt, poči tuki. spremljam tvoj fotoblog, kot tud moja katja, ki pravi, da bo prišla enkrat pogledat tegale mačkona. drugače pa tud jst mal fotoblogiram :) lp

crt pravi ...

Poči! Seos!
ja, sem te že dal na blogrolo!!!
Zdej pa komentarji!!!

Katjuša pravi ...

črt, pozdravljen.
super fotke, sploh druga po vrsti.
maček pa itak oh in sploh super.

crt pravi ...

Hvala za komentar! Ja mucek je zmaga!!!!!
Veš kak je mehek??!!!! No, upam, da boš pokazala kakšna 2 mačkona imaš! Svetujem ti, da ju slikaš takoj po obroku! Malo pretiravaj in jima daj malo več, da se malo bolj najeta in bosta prisiljena počivat s tem pa bosta na miru in ti seveda pozirala!

Katjuša pravi ...

ni kej, hvala tebi!
uporaben nasvet, vsekakor;) mačkona bosta objavljena v bližnji prihodnsoti.

čau