petek, 30. maj 2008

moji utrinki z razstave

No pa smo jo pripeljali do konca! Razstavo, seveda. No, za hrano in pijačo je bilo poskrbljeno upam, da so bile tudi slike komu povšeči. Sam nisem dosti poškljocal, ker sem se ubadal z drugimi tehnično-organizacijskimi pripravami. ( :( ) Nekaj pa je vendarle nastalo! Aja, po dolgem času sem zalaufal svojega starega PowerShota A510 z neverjetnimi 3.2 mega pixels! No, spodaj pa so rezultati te stare kompaktne kamerce. Še vedno služi svojemu namenu. To je pa tud vse kar mam na aparatu. Bodo še drugi kaj objavili, recimo Matjaž na svojem blogu.



Andraž Purg


Katja Dernovšek


Oooo..., Matjaž Očko mi glih čisti "šajbo"
mojih dveh slikic.
Če to ni fant od fare!! :)


Delovna kot vedno... Katja Dernovšek in OGLAS.
Gospodična v lila-vijoličnih hlačah pa mislim,
da je partnerica Edija alias Sherpe.


Blaž Lah - rogaško/celjska naveza!!!


Moji 2 slikci... iiiiiiiiii :)


Iryna, delo Matjaža Očka


Kamnolom, delo Gašperja Domjana


Portret fantka, delo Nataše Müller


Samo Lešek


modna fotografija, Gregor Katič


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mogoče me je samo ena stvar zmotila, kar se tiče fotk. Po moji oceni premajhne, preveč raznoliko uokvirjanje in steklo preko fotk, da so bili odsevi še toliko večji.

Žiga Gričnik pravi ...

Fajn ste prpravl! Mogoče res tako kot pravi Uroš, da bi bilo bolje, da bi imeli vsi kaširane fotke, res pa je da bi potem tisti avtorji, ko so imeli opuse težje pripravili vse na eno dimenzijo (prostorsko se po moje ne bi izšlo)
Vsekakor lepo je bilo včeraj, sam za naslednjič dajte pripravit mal več hrane, ker je prehiter vse zamnjkal! :)

Lepo te je bilo spoznat v živo in upam, da bomo kmalu spet kakšno rekli!

Anonimni pravi ...

No, mi smo si fotke na brzake pogledal in jo mahnal naprej. Lepo je blo, bravo.

crt pravi ...

uros g: Ja, res je, da smo nekateri imeli premajhne fotke! Zataknal se je malo pri organizaciji, ampak naslednjič bo boljše!

žiga: Ja, naslednjič bodo kaširane! Ja, naslednjič se bomo mogoče odločili za kanapejčke pa šampanjec! hehehe Ja, fajn da smo se končno enkrat vidl v živo pa kako rekl! Če boš pa mel kako razstavo ali če boš kje kaj naokoli slikal pa sporoči!

easy: ma sam, da sta prišla pa da je Virao zahrumel!!