nedelja, 17. februar 2008

Prstani


Včeraj sem se malo špilčkal s fotkanjem prstanov. Ta del fotografije mi je povsem tuj! Namreč, gre za neke vrste fotkanjee izdelkov tako ali drugače vidnih in na koncu ugotovil, da je to še en "ministudijski zalogaj", ki mu sploh nisem kos! V eni urci pač ne moreš naredit nekaj , česar še nikoli nisi delal, a ne? Poleti se bom malo bolj vrgel v to, kako se te stvari slikajo. To sem samo malo probaval, zato, tisti, ki ste vešči v tem kar na plano s kritikami in pogoji kako se stvari streže!















6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

za začetek čisto ok. pomoje le malo bolj svetlo ozadje, tam kjer si delal na beli podlagi. na temu linku pa imaš nekaj koristnih napotkov; http://www.tabletopstudio.com/documents/HowTo_page.htm

LP L

Anonimni pravi ...

Za začetek je ok, tak kot je rekel Luka. Meni pa se zdi, da je svetloba mogoče malce preveč trda za nakit.

Gligorij pravi ...

Moj predlog bi bil fotkanje prstana na svetli podlagi, kjer prstan leži, ti pa ga škljocaš pod kotom...nekje okoli 30 stopinj.

Benjamin pravi ...

Ej, za začetek čist v redu. Drugače se lahko drugič malo poigraš še z manjšo globinsko ostrino in s kakšnimi flitri za lesk. Lahko bi ti posodil obročke in filter. Povej drugič prej....

LP.

crt pravi ...

Benjamin: ja, sem študiru na tebe! Makro obročki bi bli prav fajn zram!

Benjamin pravi ...

Dej me spomn enkrat, ti bom pokazal neki primerov fotk, ki sem jih naredil na tak način.

LP