torek, 2. oktober 2007

Poroka Katja in Borut - vso srečo v življenju


No, pa se je zgodila še ena. Poroka, namreč. Ne bom nakladal, ampak dejal, da je bila res dobro organizirana. Vse pohvale nevesti (Katja) in ženinu (Borut) za resnično dobro organizacijo poroke. Cerkveni del je bil v žalski cerkvi (svetloba... hm pač cerkev iso pa kokr gre), civilni del na laškem gradu, fešta pa v hotelu Hum v Laškem.



moja najljubša :)






nevesta s sinčkom



trenutek


















otroci so zakon






malo detajlčkov iz cerkve









šopek


7 komentarjev:

uros pravi ...

super, črt. zanimiva, taka raznovrstna obdelava. te, ki vlečejo na zeleno takoj padejo v oči. men so seveda najbolj všeč tisti ujeti, "odločilni" trenutki. recimo objemi, al pa ko se nevesta pripravlja na "met šopka"... težk je izbirat med njimi :)

Anonimni pravi ...

Lepa serija, predvsem me pritegnejo razni detaili in spontani trenutki.

Tudi sam sem imel poroko na laškem gradu, kjer se je odvijala tudi zabava.

Katjuša pravi ...

bravissimo!!
osebno mi je najbolj všeč črno beli objem, pa absulutno met šopka, ta mi je res super.
pohvale celotni seriji.

Matjaž Očko pravi ...

dobr tole! pokaž še kakšno poroko :)
je tole lightroom? wow preseti že delajo?

crt pravi ...

hvala za komentarje in predvsem kritike. čim več tem bolje!

Anonimni pravi ...

črt, a se meni zdi ali je na prvi fotki kamera od Urha (prepoznam po njegovem širokotnem objektivu) ... hehe ...

crt pravi ...

kemal: Ja, res je.