četrtek, 13. september 2007

Kupola

Če sem mel v šoli kje probleme je bila to ponavadi matematika; pač nismo vsi za vse. Sem pa neizmerno užival v kakšnih predmetih, ki so imeli pomen umetnosti. Tu sta bili samo glasbena in likovna vzgoja; slednja se pri meni tudi seli malo v fotografijo.
Naredil sem nekaj posnetkov kupole v Laškem, ki pa je še v izgradnji zato je kakršakoli pripomba, češ da je kje kakšna vrv ali smet na steklu, popolnoma odveč.
V glavnem, na vrhu kupole je fantastično; ko bo končana pa... brez komentarja.

p.s. Dokončno sem se odločil da kupim ultra širokokotni objektiv, ker tako dalje več ne morem delat. No, Rok more dat Tamrona za sprobat!


















5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kolk mm si pa mel tle? Dobre linije, kr kličejo po fotkanju. Upam, da boš pokazu notranjost.

uros pravi ...

podobno kupolo ima Britanski muzej v londonu. atraktivni "model" :)

crt pravi ...

@sekundek. Tu sem mel 18mm. Bil sem na vrhukupole. Notranjosti pa ne morem pokazat.Ko bo fertik bo svetovno!! Verjamite mi!!

Unknown pravi ...

Se da tu not prit brez problemov in kaj pofotkat? Kako je s tem nareto?

crt pravi ...

@marko: na žalost se ne da kar tako notr razen če poskusiš. Drugače pa moreš delovodjo poiskat, če češ not. Men so zrihtal iz uprave zdravilišča, da sem šel not z njihovo uslužbenko. Pač, da nimajo pol z inšpekcijo problemov. Nikoli ne veš, ker je kr fajn razrito po delovišču in se ti lahka hitr kej naredi.