sreda, 28. januar 2009

Prvoborec

Sam spadam še v generacijo pred-predzadnjih pionirčkov in zadnja generacija srbohrvaščine, ki pa še zdaleč ni tako slaba stvar, saj dandanašnja "deca"(beri: otroci) nekako butasto zijala pasejo, ko gredo na hrvaško morje če jih ogovorijo domačini. Tudi cirilica mi ni predstavljala problema; še zdaj jo berem tekoče.

Vedno sem bil "prvoborec"! Ne glede, kje sem bil, vedno sem bil! Tako sem svoje "borčevstvo" izkazoval na protestu, saj pomnite JBTZ, a ne? Slika je nastala v rokah večerovega fotografa (ime vpišem, ko dobim slikco nazaj) in se hkrati znašla v omenjenem časopisu dne 25.7.1988.

Ravno na tem protetsu kjer so nažigali takrat še Lovšin s Pankrti, Kreslin z Martinom Krpanom, Predin z Lačnimi Franci!

No, nekako sem vesel, da sem se znašel v tem toku ponovne osamosvojitvene zgodovine slovenstva - (nazadnje smo bili svobodni kot Karantanci).



...Ploskam in NE molim!...


Ni komentarjev: