nedelja, 9. december 2007

Erotični sejem v Celju

Pa začnimo! Konec koncev ne vem kako bi začel, ker je enostavno preveč začetkov! Hehe. Najprej bi pograjal samo organizacijo sejma, ki je bla v ... Poslanih je bilo nevem koliko e-pošte za akreditacijo s strani tednika Celjan a zaman; kljub temu, da je na spletni strani lepo pisalo, kje in kako dobiš akreditacijo. Drugi večji problem je bil v odpovedi nekaterih firm, ki naj bi razstavljale in rezultat tega je bil kar en majhen dolgčas v spodnjem delu dvorane E, razen štanta Vivian Schitt. Urejenost prostorov spodaj je bila temačna in sploh nisi vedel kje hodiš in kaj razstavljajo. To sploh ni erotični sejem kakršnega imajo v Avstriji ali Nemčiji.

Gremo v drugo nadstropje. Na vsaki "svinjski" procesiji je jasno kdo pije in kdo plača. Ponavadi imajo fotografi, ki imajo akreditacijo, katero sem kasneje le dobil na prodaji vstopnic, svoj maneverski prostor. No, tu ga ni bilo! Moral sem čakat približno pol ure, da se je predhodna točka "striptiza" končala, gužva razkadila, nato sem čakal še približno 40 minut, da se je začela druga točka. Uspelo mi je narediti, reci in piši katastrofalnih 30 posnetkov. Na levi me "ruka" eden, na desni drugi, od zadaj prosim če mi v uho neha porivat kompakta in s tem tudi bliskanje ob glavi.
Kakorkoli, volja me je minila, do vsakega slikanja. Po vseh standardih ne vem kako je ta stvar sploh lahko bila izvedljiva. Nikjer varnostnikov. Nikjer ograje okoli odra. In vprašanje, kako če ne z ograjo in varnostniki poskusiti držati na distanci "čredo potrebnežev", ki ne folgajo nosit svoje glave na vratu, kaj šele držati v levi aparat v desni kamero,...



Vivian Schmitt


in njen "štant"


Takole nabito je bilo ob odru, desno na eku pa je stal Peter Bernik-Noob.
Njega nisem dal na sliko!


Svojat neprijazna...


Tole je slikano približno 10m stran od odra z dvignjenim aparatom nad glave in še posnetek z Live view s canona 40d.


Ena od izvajalk in nekaj njenih slikic.







p.s. slike so samo osnovno obdelane,
ker se mi enostavno ni dalo ubadat s temi fotkami.

9 komentarjev:

Matjaž Očko pravi ...

hehe se mi je zdelo, da bo tako.. do včeraj sem imel namen it, ampak sem potem izvedel, da so zaradi davčne inšpekcije skoraj vsi razstavljalci odšli domov, nastopi in fotkanje ob odru brez ograje za fotografe pa me res ne pritegne... težka je reporterska, ja ;)

ps: dve napaki pri priimkih popravi, da te bo google bolje najdel ;)

Gligorij pravi ...

Ravno danes sem na portalu RTV SLO gledal reportažo, po kateri sem dobil tisti prvi občutek veselja, da nisem šel, sedaj ko pa sem prebral še tole, sem pa naravnost srečen. Kako bi obžaloval tistih 12 (ali 5?) €.

crt pravi ...

matjaž: če si imel v mislih Vivian Schmitt je prav napisana. Sem pa popravil Petra.

Ja bil je podn. Na hrbtu imam danes od udarca rdeč. jutr bo pa modr.

Centrifuzija pravi ...

Ježeš, ljudje prav slonijo na odru, ena pa je celo bundo odložila na oder, če prav vidim. Oh, škoda, jaz sem pa upala na zbirko hudih fotk, ampak vidim le množice z mobilci v luftu.

No, upam, da se bodo do drugega leta organizatorji zorganizirali in pripravili en "spodoben" sejem. Zanimanje javnosti očitno obstaja, le malo jih bo potrebno še vzgajati.

Žiga Gričnik pravi ...

Uh sem vesel, da sem šel v petek. Če primerjam z včerajšnjim dnem je bilo bistveno manj ljudi, vendar si vseeno prišel v prvo vrsto. Glede organizacije za fotografiranje se pa popolnoma strinjam!

Pero pravi ...

črt: zakaj pa mene nisi dal na fotko:(?

hehe, sicer sem ti pa glede razmer že pod mojim postom odgovoril.

Gregor Harih pravi ...

Živa bedarija kolikor razlagaš... Še sreča, da nisem šel.

Anonimni pravi ...

We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your website provided us with valuable information to work on.
You have done an impressive job and our whole community will be grateful to you.


Feel free to surf to my homepage; quantrim facts

Anonimni pravi ...

I will right away grab your rss feed as I can not in finding your email subscription
link or e-newsletter service. Do you've any? Kindly permit me realize in order that I may just subscribe. Thanks.

Feel free to visit my site: reviewed quantrim