sobota, 1. september 2007

wellness
































12 komentarjev:

Katjuša pravi ...

uuu.
7. & 8.=zakon.

crt pravi ...

Hvala za kritike black cat.
Za v naprej: tatoo ji bodo odstranili oblikovalci. Smo se tak zmenl.

Gligorij pravi ...

Dobre slike. Kje pa je to?

crt pravi ...

@soulman: Hvala! To je v Laškem.

Gligorij pravi ...

Sem bil enkrat tam na masaži...prav fino imajo urejeno.

Drugače pa...ne vem, če se me boš spomnil...se spomneš enkrat, mogoče 2 meseca nazaj sem bil pri tebi v službi, ko sva se zadebatirala o fotografiranju, aparatih... Malce si mi svetoval, kaj izbrat, pa mislim, da je ravno Pajo tisti dan kupil 400d. :) Pa s tvojo 350-ko sem nekaj probaval. No, če se spomneš...jaz sem ta. :)

uros pravi ...

tole je pa že profi stil :)

Matjaž Očko pravi ...

tole si me pa prijetno presenetil... hehe se spomnim na dobrno :)
s fotkami si zmagal... superske so!! bravo!

crt pravi ...

@matias: Ojla Matjaž! Ka si že doma? Hvala za kritike, ker so zelo dobrodošle! Naslednji petek imam še bazen pa prostore za poslikat!
Komi čakam, da jih vidim kak bodo izpadle kot končni izdelek! Se mormo na drinku dobit, da poveš kak je bilo!

crt pravi ...

@soulman: hehe se ne spomnem glih. Brez zamere. In katerga Nikona si vzel?

Gligorij pravi ...

Ni panike...saj bi skoraj bil čudež, če bi se spomnil. Na koncu sem zelo ugodno dobil D40-ko, s katerim sem zaenkrat zelo zadovoljen. Moti me le to, na kar so me vsi opozarjali...izbira objektivov. Sam sem rekel, da kaj čem jaz z nekimi objektivi, če sem popoln začetnik...sedaj pa bi imel to, pa tist, pa še tistle... S tega vidika mi je malce (ampak res čisto malce) žal. Itak pa do takrat, ko bo dovolj € za kak konkreten objektiv ponudba AF-S objektivov večja. :)

Anonimni pravi ...

Ja direkt za v katalog. Res fletno poslikan. Luč tud štima.

Spela pravi ...

Jst ne bom komentirala fotk, ker nisem nek profesionalec...bom pa rekla tole: se javim naslednjič za model :D Tako razvajanje bi pa pasalo :)